Toshiba?

Det blir nog en Toshiba. Ska köpa en bärbar dator nu lagom tills jag lämnar denna opålitliga, surrande stationära här hemma.

HP är ju känt och ska vara bra men deras kundservice är ju som på toalettnivå, har jag hört. Asus och Toshiba ska vara bra och även erbjuda bra service till sina kunder om något går fel. Jag menar jag känner ju inte för att sitta och vänta på en trasig dator i en månad bara för att HP inte kan ta fingrarna ur arslet och skicka nya delar till datorn, till exempel ett svenskt tangentbord eftersom att tecknen på tangenterna har suddats ut efter två månader (en kompis var med om detta). Då måste jag säga att Toshiba verkar bättre.

Tack kära pojkvän för denna information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0