Mjä

Nej jag känner inte alls för att åka ner till Uppsala imorgon och gå på "Välkomstprogram för recentiorer". Vad är det som är så kul med att gå omkring coh känna sig ny med en massa folk man inte känner och inte ha någon att prata med? Jag gillar det inte i alla fall. Känns bara som i tonåren. Antar att saker och ting aldrig förändras.

Varför kan man inte bara fåvara lite negativ ibland? Utan att känna sig helt malplacerad och som att man inte får prata om det för det ger dåliga vibbar och negativ atmosfär. Känner man sig negativ ska man genast rycka upp sig och vara glad och positiv och se ljust på saken.

Nej, jag är faktiskt skitsur och så är det. Dessutom så sålde den där dumma tjejen jag skulle köpt en av mina böcker ur kurslitteraturen den till en annan! Vad fan?! Jag förtjänar att vara sur.

Kommentarer
Postat av: C ♥

sv det hade jag! Hoppas du får en bra helg nudå :)



Om du vill får du gärna kommentera vad du tycker om min höst-outfit!



Direktlänk:

http://ailicec.blogg.se/2010/august/jag-ar-med-och-tavlar.html

2010-08-27 @ 10:44:57
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0