Bakis

Vaknade upp bakis idag och förvånades över att jag ens tvättat bort sminket när jag kom hem på natten. kastade av mig täcket men ångrade mig när jag kände hur kallt det var. Då tog jag på mig täcket igen och slumrade i fyrtio minuter till.

Gårkvällen var trevlig. Festen var okej, inget spektakulärt men trevligt. Var trevligt att faktiskt dricka med folk istället för att känna sig konstig och dricka med en av sina bästa vänner som är gravid i femte månaden och därför är nykter. På krogen sprang jag in i en killkompis som jag hängde med resten av kvällen. Annat sällskap var mitt ex som var där med sin nya tjej. Ja, det kändes konstigt. Inte bara konstigt utan väldigt konstigt. Visst, det som hände var rätt, att det tog slut mellan oss. Det gjorde ju faktiskt det av en anledning även om hela processen var grymt utdragen och tog ca ett år. Men där satt de i alla fall och såg så där riktigt lyckliga ut med varandra medan jag är många många mil från min kille vilket suger.

Nåja. Annars var det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0