Paper Planes

Sitter och lyssnar på Paper Planes av M.I.A. och saknar Mumbai något så fruktansvärt. Fy vad kul vi hade där. Några helt sjuka, roliga, knäppa, galna dagar. Skulle så gärna vilja åka tillbaka dit och uppleva allt det där igen. Missförstånd, herrvagnen på pendeltåget mellan Vile Parle och Victoria station, tågbråk med indier. Jag får en varm, kittlande känsla i magen när jag tänker tillbaka på det.

Jag vill sitta på ett tåg mellan Kochi och Goa igen och titta ut på lanskapet och korna och barnen som leker på fälten. Jag vill le och skratta med dig och prata om allt fantastiskt runt omkring oss och vilket liv vi lever. Jag vill möta nyfikna ögon som jag är lika nyfiken på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0