En sällsam inbjudan

Fick just en inbjudan till min käre vän Paolos tält i september. Han har nyligen lämnat Göteborg där han jobbade som gatumusikant för att lifta upp till Nordkap i Norge. På vägen ner genom Sverige igen tänkte han passera Uppsala och spendera sin sista natt där innan han åker tillbaka till Italien.

Hans förhoppning var att sova hos mig då men eftersom att han visste att så kanske inte skulle vara fallet bjöd han även in mig att sova i hans tält. Det var väl för gulligt! Så ett datum i september uppbokat för tältsovning då kanske.

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv det var min favorit också! allt fint med dig annars? :D

2010-08-26 @ 13:34:00
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0